miercuri, 30 noiembrie 2011

It's funny how things change ^^


Și știu, știu, știuuuu, mi s-a mai zis și nu numai o dată că dispoziția, starea mea e mai schimbătoare ca vremea, la care știi ce răspund ? -”Știu” :D păi de ce să neg dacă e așa?!

Zilele astea în sufletului meu fredona o notă melancolică, pe cînd azi așa de bine mă siiiiiiimt.  Știu că acuș iar mă poate ”anina” spurcata de tristețe, dar pînă încă nu m-a ”apucat”, mă bucur de  veselia și buna dispoziție pe care o am, o merit. 
Promit că de azi o să uit de depresie, știu că nu trebuie să promit pentru că oricum nu se realizează ceea ce promiți, parcă intenționat e viceversa, da o să încerc, pe bune.

E frumosă mă viața asta, doar că trebuie să știi din ce parte s-o privești. Trebuie să o înțelegi. Începeam să devin realistă, dă-o naibii, mă simt bine pe poziția de optimistă, e stilul meu, un zîmbet frumos, uneori cam trist (pentru cei care pot citi în zîmbete și în ochi), dar important că zîmbetul meu ajută multor persoane, chiar dacă nu mă simt eu bine, îi fac pe alții fericiți, și daaa, chiar îs mîndră de asta, chiar dacă n-o sa devin eu un viitor psiholog (ceea ce uneori vreau, alteori nu) dar o să fiu centrul companiei, o să fiu ca un virus care îi infectează pe toți cu bună dispoziție și poftă de viață.
Nu pot înțelege oamenii care mereu stau ca o stîncă, imposibil de mișcat, de schimbat dipsoziția, pentru că el e supărat pe viață, pentru că viața nu e așa cum vrea el. Fii realist, omule, dă la naiba din coate și fă-ți viața așa cum o vrei. Totul depinde de cum gîndești și din ce colț privești viața. Poate fi o zi proastă, două zile să nu ai dispoziție, hai la urma urmei o săptămînă, atunti zici că săptămîna sau ziua e urîtă, dar ce te legi mă de viața, că ea chiar e frumoasă?!
 Învață să privești partea plină a paharului, fii ceea ce ești, fii mîndru de ceea ce ești, fii mîndru de ceea ce ai. Oamenii nu au ce mînca, unde dormi, iar tu te superi că nu ți-ai luat blugii de la zara, dar de la coton.

Mi-e milă de oamneii care se află într-o continuă depresie, da, am și eu depresii,  e și normal, ca orice om, am și eu probleme și necazi, dar ce tre să fac ? Să mă supăr pe viață și să renunț să mai lupt ? Fericirea trebuie dobîndită, ca să o primești trebuie mai întîi să o dăruiești.

Nu totul se primește cum vreau, nici nu că aștept asta, într-o oarecare măsură nici nu vreau, eșecurile mă fac mai puternică, mai dornică de a lupta pentru fericirea mea, știind că dacă vreau cu adevărat și dacă fac ceva pentru asta, atunci numaidecît o voi primi. Oamenii invidioși, adică acei care nu au reușit nimic în viață și care te vor și pe tine la nivelul lor , să le înmulțești grupul, ei mereu te vor trage la pămînt, dar știi ce să faci ? Dă-i naibii, arată-le ce poți, fii puternic, dă tot ce e mai bun din tine, nu sta locului, nu pierde timpul, fii activ, învață, pune în acțiune, trăiește, măi, fii superior, crede în ceea ce vrei, luptă pentru scopurile tale și totul se va împlini, iar cei invidioși te vor lăsa în pace, pentru că vor vedea în tine un adversar de neînvins, hai mă, chiar eu tre să te învăț viață ? :D

E foarte mult de discutat pe așa teme, îs preferatele mele, defapt tot ce ține de psiholgie. Repet, regret pentru că unii oameni se dau bătuți prea ușor, viața e grea, e dificilă, dar e frumoasă, ar fi prea plicisitoare dacă ar fi monotonă, iar dacă lupți, vei fi răsplătit. 


Don't worry, sometimes




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu