sâmbătă, 15 octombrie 2011

I'm ( not ) okay.


și din nou starea de conștiență și durere absolută. buzele încearcă să rostească un cuvînt cu logică, un cuvînt la locul său, să nu descurajeze, dar totuși să arate că ceva nu-i bine. și? nimic.

E ora 2:47, iarăși noapte petrecută pe net, demult nu am avut așa nopți, dar îs cu ghinion, pentru că mereu aceste nopți vin învăluite de melancolie și gînduri absurde.

negru. negru. negru.

o liniște prelungă și profundă. mi-e greu să și respir, pleoapele-s atît de grele, dar nu, că nu mi-e somn, ar fi totul mult prea ușor dacă aș putea adormi.

număr secundele. tic - tac, tic - tac.

negru, negru, negru.

deobicei aceste stări mă înfășură cînd nu-s sigură de ceva, acum nu-s sigură de sentimentele tale, da oare sunt ? de ce încerc să vorbesc pentru tine ? dacă n-ai zis, înseamnă că nu-s, sau de unde naiba să știu eu ? știu că gîndesc și scriu aiurea.

mi-e greu să gîndesc, să vorbesc, să simt. mi-e frică să-mi redeschid inima. dacă se repetă ?

I hate this fuckin' feeling !


aberații. încerc să adorm, mîine promit să mă trezesc cu capul limpede. iar acum, OUT .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu