duminică, 16 octombrie 2011

2 hearts, 1 soul, 1 beat.


E prima oară cînd mă simt atît de bine lîngă cineva, mă simt importantă, mă simt dragă sufletului, e prima oară cînd mă simt a LUI , și-mi placee !


Și știi, 
Te am în mine,
Simt miros de tine,
Mă pierd în gîndul despre noi,
Chiar suntem fericiți amîndoi .

În ochii mei, relația asta nu mai avea nici-un viitor, căpătasem prea multe puteri, încredere în mine mai mult ca niciodată, chiar reușisem să-mi îndrept gîndul de fiecare zi către alticineva, pentru mine ăsta era un progres destul de mare, eram practic gata pentru o altă viața, una nouă, fără tine. Iartă-mă că zic astea toate acum, dar vreau să știi, am nevoie să le spun pe toate. Mă rugam să dispari ca să pot fi iarăsi fericită, și cine știa atunci că nimic nu se termină, că abea totul începe, cine știa că anume tu vei fi acela care mă va face din nou fericită ? Nici nu presupuneam.
De la început pentru mine era o glumă, sentimentele puse sub lacăt.
Dar întîmplările au luat un alt curs, nu știam că se va ajunge unde suntem acum, dar sunt a naibii de fericită !
Acum iubește-mă !
De restul mă ocup eu,
În toate ne va ajuta Dumnezeu.

Atunci fugeam de tine ca să-mi găsesc liniștea,
Astăzi liniștea mea e în ființa ta.

Mă lupt cu aşteptarea,mă doboară şi mor,
Sunt între vis şi realitate dar îmi revin uşor,
Privesc pe geam, picură domol
Și mă învăluie un singur dor,
Privesc spre cer,te văd în față,
Te vreau alături mai mult ca niciodată.

Fii lîngă mine și în același timp fii cu mine. Știu că-ți pasă de Noi !



If your heart was a prison, I would like to be sentenced for life.

Un comentariu: