marți, 1 martie 2011

Şi dacă-l las să plece?



Să-l las să plece? Îl las ! De ce ? Dar de ce nu,de ce nu aş face-o ? Sau poate să-l leg cu lanţuri de mine ? Se zice că dacă-l laşi să plece şi dacă se reîntoarce înseamnă că iubeşte.Dacă s-a reîntors ? Da,s-a reîntors şi nu numai o dată ! Iubeşte ? Nu,nu cred ! De ce cred aşa ? Dar de ce nu aş crede ? Pentru că pe lînga aia se mai zice că cel ce te iubeşte nu-ţi va face rău niciodată..şi ? Da,el mi-a făcut,uh..şi de-ar fi numai o dată.În fine,toţi vorbesc despre iubire,dar ce ''dihanie''  e asta ? ) Oare chiar există ? De ce este însoţită de atîtea dezamăgiri? Dacă simţi ceva pentru el\ea,de ce pur şi simplu nu putem fi fericiţi împreună? De ce trebuie să existe ceva\cineva care să pună piedice ?
Să-l las să plece ? Îl las ! Dacă vreau asta ? Nu,nu vreau ! De ce atunci îl las ? Pentru că nu poţi ţine o persoană cu forţa lîngă tine şi plus la asta,să vrut de mult pleca ! Atunci ce se întîmplă ? Pe cuvîntul meu că singură nu ştiu ! Tot ce ştiu e că da,se întîmplă ceva,dar deja am renunţat să mai caut ce ! Dacă va rezolva el bine,dacă nu,atunci timpul...şi nu ştiu dacă va duce la ceva bine! 
Şi ştii ce displac cel mai mult ? Tăcerea dintre noi ! Nu zic,uneori ajută,dar aici deja e abuz şi mi-e frică să nu intre în obicei,să nu ni se dea pe plac,că atunci e de rău !
Să-l las să plece ? Da du-te dacă vrei !!! 



''I don't really want to leave you behind,
But apparently you can't stay all mine,
So I'll try to let you go,
You're not mine to own.''

''If I let you go
Would the scars continue to show.''

2 comentarii:

  1. ''Să-l las să plece? Îl las ! De ce ? Dar de ce nu,de ce nu aş face-o ? Sau poate să-l leg cu lanţuri de mine ? ''imi aminteste de o secventa dintr-un vechi film:))))).......e genial momologul!!!!.....:X:x:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Serios ?? Nu e luat de nicăieri,e din căpuceanu meu :))) mulţumesc,pui..m-a ascultat văd că,*a plecat-o din ghete.. ))

    RăspundețiȘtergere