joi, 24 februarie 2011

It's my day !

Ce să mai zic,cu o nerăbdare nemărginită aşteptam ziua de 24 februarie..dar acum,cu cît e mai aproape cu atît mai puţin o aştept.
Dar o să îmi permit să fiu fericită,să mă simt bine,să ţip de fericire,de ziua mea o să-mi permit totul şi nu va exista loc pentru critici.
Am devenit mai matură,mai cu multă experienţă,pe zi ce trece privesc viaţa cu alţi ochi,dar totuşi există copilul din mine şi va exista mereu,copilul naiv care speră si crede în bine.
În această zi îmi vreau persoanele dragi alături,nu vreau să simt lipsa la nimic şi lipsa nimănui,ştiu,nu cer prea mult pentru că cei care mă au la suflet vor face asta fără ca să le-o cer ! Vreau multe cadouri; vreau zîmbete adevărate,zîmbete din adîncul sufletului; vreau multee'multe peripeţii; vreau emoţii;  vreau,vreau,vreau..şi le voi primi pe toate căci e ziua mea,de ziua mea mi se permite totul. :D
Să nu dea Domnul să-mi distrugă cineva ziua de azi că vă calc în picioare,lăsaţi-ma măcar azi să fiu fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu