miercuri, 9 martie 2011

Nu înţeleg de ce...


…vă excită două fete care se “mîngîie” …

…nu vă plac fetele vulgare,dar totuşi vă gîndiţi la “ce le-aţi face”…

…nu vreţi relaţii serioase,dar totuşi ne daţi speranţe…

…staţi cu mai multe,dar la fiecare în parte îi spuneţi că este specială

…minţiţi că să nu vă părăsim,dar dacă descoperim adevărul,tot noi suntem de vină că ne-am băgat nasul unde nu trebuia.

…visaţi să faceţi un “menage a trois” ,dar dacă iubita vă propune unul,cu înca unul,spuneţi că a înnebunit…

…dacă într-o noapte ea nu are chef de poftele voastre,înseamna că are pe altcineva care o satisface…

…vă înşelaţi iubita de nenumărate ori,dar dacă ea face asta o dată,e curvă şi o s-o ştie toată lumea,tu o să fii victima şi pa!

…aveţi impresia că voi puteţi face tot ce vă taie capul,iar locul femeii e “la cratiţă” …

…voi puteţi ieşi în oraş cu băieţii şi să vă întoarceţi la orice oră,iar noi dacă ieşim cu fetele,la ora “n” dacă nu suntem acasă iese cu “scandal”

…vă place să părem neajutorate în faţa voastră!

…voi vă uitaţi la meciuri,dar dacă ea se uită la o telenovelă,te neglijează şi nu îţi acordă atenţie…

întoarceţi capul după fiecare fată,oricît de îmbrăcată ar fii ea!

…vă benoclaţi în decolteul fiecărei fete!

…dac
ă vă plac buzele unei fete,vă gîndiţi ce sexy ar fi dacă ” i le-aţi rotungi” voi…

…trebuie să înjuraţi femeile de la volan!

…trebuie să aveţi mai multe tipuri de femei: îngeraşul de acasă,simpatica de la serviciu şi diavoliţa din pat!

…vă simţiţi ameninţaţi cînd un băiat îi face ochi dulci iubitei…

…sunteţi geloşi pe cea mai bună prietenă a iubitei…

…staţi cu o fată,ajunge să vă iubească ,o parăsiţi pentru că nu sunteţi pregătiţi pentru o relaţie serioasă,mai hoinăriţi un timp şi cînd vă amintiţi cît de bine era cu ea,vă pare rau…





5 comentarii:

  1. …sunteţi geloşi pe cea mai bună prietenă a iubitei…si stii de ce am ris la asta?pentru ca de atitea ori am simtit-o pe propia-mi faptura...in cazul meu e demostrat pritena cea mai buna nu ti se va impaca cu iubirica:))))(D vs T,cunosti istoria)
    in rest iubesc postul.....sunt multe momente la care am ras:
    *dacă vă plac buzele unei fete,vă gîndiţi ce sexy ar fi dacă ” i le-aţi rotungi” voi…
    vă excită două fete care se “mîngîie” …
    *trebuie să aveţi mai multe tipuri de femei: îngeraşul de acasă,simpatica de la serviciu şi diavoliţa din pat!
    vă benoclaţi în decolteul fiecărei fete!
    SI ETZETERAAA!!!!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. păi zi că nu e aşa :DD
    îi caracterizează sută la sută,neciopliţii ce-s ei :DD

    RăspundețiȘtergere
  3. heh*..nu toți îs astfel..șî chiar făcînd aluzie la mine..1) îmi plac telenovelele*(fotbalu nu pre mă atraje)
    2)Femeia - e liberă în decizii( poate fi și cancelarul* Germaniei (n-o impun să-mi spele vesela--dacă va conduce mașină..nu-i tregedie))
    3) toate sunteți speciale(fiecare se destinde prin felu său de a fi )
    4)nu-mi plac relațiile de scurtă durată..
    însă acum nici fetele nu mai sunt atît de serioase în relațiile astea..

    poate mai scăp ochiul pe vreo fată..o măsor cu privirea..dar ăsta e specificul bărbătesc și nu merită să judecați pe nedrept..))

    P.S.: Beleaua* e că-s foarte gelos..din cauza ei.,îmi stau mii de porți închuiate în față..dar ăsta sunt EU ! =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,Efimka,nu toţi îs aşa,dar majoritatea,în fine,eu nu judec pe nimeni ! Şi fete sunt diverse şi din cauza uneia vă faceţi impresii greşite pentru toate cum de altfel fac şi unele fete.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...dupa standarte asa tre sa para"Bărbatul"dur,categoric,rece...fffuuuuu!!!mentalitate care o sa persiste in societatea nostra ink tare'tare mult timp....
    p.s. vs T =)):D...Sisu,mi'o placut!!!...si i'm sorry k e atit de complicated cu "nealui...si pe astfel d eoamei trebuie cineva sa'i iubeasca...

    RăspundețiȘtergere