miercuri, 9 martie 2011

A fost şi nu mai e ...

Recunoaşte,a fost şi frumos,
Doar ca să-mi amintesc nu mai are rost.
Tot ce a fost deja e în trecut
Şi o să depun puteri ca totul să uit.


Doar cum am început să-ţi arăt nepăsare,
Verdictul tău a fost că..
Nu mai are rost împreună să fim în continuare.


Dacă serios..
Totul a fost o mică piesă de teatru,
Iar tu,dragule,ai dat testul pe patru.
Sau poate,pur şi simplu te-ai simţit ameninţat
Şi ai hotărît să fii tu ăla,
Care totul a încheiat.


Aşa a fost să fie,
Şi mă bucur că nu o să-mi pară rău mie,
Pentru că eu am făcut tot ce am putut
Şi răbdare am oferit cîtă am avut.


Nu e prea comod,suntem ca doi străini,
Dar totul e trecător,
O să apară şi în viaţa mea lumini.
                                       

2 comentarii:

  1. ,,Totul a fost o mică piesă de teatru,
    Iar tu,dragule,ai dat testul pe patru.''
    oooooo nota nu-i trecatoare.Nu e admis:)))))
    wai pui felicitari,esti de laudat pentru ca poti atit de simplu sa-ti redai realitatea prin versuri.....eu de exemplu sufar de auz 'rimal',niciodata nu mi'au reusit poeziile in rima,ma simtipotenta cind vine vorba de rima:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc,ciufulică ! :x da nu e aşa greu,pur şi simplu scrii ce simţi,şi învîrţi cuvintele în aşa mod încît să apară rima,daca o să vrei atît de tare o să reuşeşti :x :*

    RăspundețiȘtergere