luni, 14 martie 2011


Ce aş vrea să devin în viitor ? 
''Scorpie ''! Mamii,da,vezi bine,''scorpie'' ! De ce ? Ahh,cîte motive,dar spun unul clar,pentru că m-am săturat să fiu tipa care mereu ia totul la inimă,care rămîne afectată !



Unde aş vrea să trăiesc ?
 În cel mai frumos vis al meu !



Cu ce mijloc de transport să mă deplasez ? 
Cu gîndurile mele !



Ce îmi place să mănînc ?
 Porţii mari de indiferenţă !



Hainele preferate ?
 Îmi place să mă îmbrac cu multe şi cît mai diverse zîmbete !



Dacă îmi place să mă machiez ?
 Sigur, mă stărui mereu să am în ochi acele luminiţe care ar însemna că îs fericită cu adevărat,să am pe buze acel zîmbet venit tocmai din inimă,obrăjorii mereu să fie rumeori,faţa mereu să-mi radieze de fericire !



Care aş vrea să-mi fie prietenii cei mai buni ?
 Nepăsarea,buna dispoziţie,distracţia,răbdarea,peripeţiile,flirtul,ş.a.m.d



Care aş vrea să-mi fie duşmanii ?
 Lacrimile,dezamăgirile,tristeţile,bolile...



Marea dragoste a vieţii mele ?
 M-am îndrăgostit cîndva demult,de cînd mă ştiu,de ochii mamei !



Cea mai mare dezamăgire ? 
Trădarea copilăriei, vrea să plece dar n-o las,din suflet niciodată nu-i voi da drumul ! 



Muzica preferată ? 
Foşnetul frunzelor,ciripitul păsărilor..


Dacă am fumat vreodată ?
Şi nu numai o dată,mereu fumez speranţe !


Filmul preferat ? 
Viaţa mea !


Ocupaţia preferată ? 
Visatuuul,distratul combinat cu învăţatul..





Я кукла вуду, плакать не буду
И запомни,я ничего не забуду !

Моя месть - сладкий сок
Кукла мой повод, кукла - план
А для тебя война!

Я кукла вуду, иди отсюда !












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu