marți, 22 februarie 2011

Remediu pentru dragoste !

Cred că în sfîrşit am găsit remediul dragostei,L'indifférence.Nu e uşor,dar dacă reuşeşti,zău că ţi se dă pe plac.Şi da,e mult mai uşor să mai pui şi pe la coate,nu doar în cap,căci nu se începe şi nici nu se termină lumea aici.Cum am mai zis,de ce trebuie să-mi pese doar mie? Gata,vasăzică ,m-am dat şi eu în grupul celor ''fără inimă'',sau pe-aproape).Chiar dacă pîna cînd am ajuns unde mă aflu acum,am îndurat multe dezamăgiri şi numeroase lovituri de la viaţă,au fost cu folos.Am învăţaţ că nu trebuie să depui atîta suflet în tot ceea ce faci,cu măsură,pentru că pe bune,alţii profită.Am învăţat că trebuie să-ţi petreci timpul cu persoanele care vor să-l petreacă şi ei cu tine.Am învăţat că nu poţi schimba o persoană,oricît de mult ai vrea,aşa cum nu am putut nici eu să te schimb pe tine,pentru că dacă persoana nu vrea,în zadar depui efort,mai bine nu insista,şi dacă totuşi nu-ţi convine aşa cum este,lasă-l pe drumul său.
Am găsit remediul lacrimilor,Zîmbetul ! Cînd simt că nu mai pot,zîmbesc şi sunt obsedată de un singur gînd,să merg mai departe cît de greu nu ar fi.Da,recunosc,sunt momente cînd nu mă pot controla,nu-mi pot controla lacrimile,starea mea şi odată cu lacrimile vărsate,se duce şi puţină tristeţe şi astfel mă încarc cu noi puteri.
La urma urmei,după cum ştim toţi viaţa e o luptă,o luptă continuă ce necesită multe puteri,voinţă,răbdare,avînt toate astea,vei reuşi !


Oh my God, I have the remedy for love,
I struck the glass and broke the bones inside my fist, but I'm ok.

I cannot change you,
you'll never change

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu