duminică, 20 februarie 2011

Cîtă încredere am putut avea!

Cît am crezut.
Şi ei...
Ei m-au dezamăgit...
Unii din ei s-au şi folosit.
Cît de naivă puteam fi,
Cîtă încredere puteam oferi.
Cînd am văzut..
Că pe la spate toţi mă lovesc,
Că obţin ceea ce-şi doresc,
Ochii larg i-am deschis
Să nu mai am încredere mi-am promis.
De cuvînt nu m-am ţinut,e şi clar,
Dar totuşi acele cuvinte nu le-am spus în zadar.
Astăzi văd lumea mult mai clar,
Încrederea nu o ofer oricui,
Nu pot spune că nimănui,
Dar numărul l-am limitat
Şi mă simt de parcă m-am eliberat,
M-am scutit de nişte trădători
Şi viaţa o văd în culori.
Acum parcă îs mai încrezută,
Nu pot oferi încredere absolută,
Spun oamenilor în ochi ceea ce cred
Reuşesc în suflet să purced.
Altora poate nu le convine,
Dar oricum asta nu mă reţine.
Numeroasele căderi m-au ajutat,
Caracterul mi l-a perfecţionat,
Am adăugat anilor experienţă,
Am adăugat sufletului inocenţă.
Nu zic,şi acum la unii oameni ţin,
Sufletul mi-e la fel de fin,
Dar îs mai realistă ,
Şi da! Nu-s deloc pesimistă.
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu