vineri, 13 aprilie 2012

Fericire


”Progresăm și uităm să fim fericiți,
Îngropăm bucurii într-o mare de biți,
Nu te mai poți ascunde, ești mult prea conectat,
Nu mai poți să fii singur, ești identificat,
Nu mai poți să refuzi, nu te lasă să crezi,
Te învață să-ți cauți iubirea pe net.
Viața este viteză, nu mai poți să te-oprești,
Te strivesc cei din urmă dacă încetinești,
Cineva să oprească invazia de biți,
Cineva să ne facă din nou fericiți.

Fericire-i când iarba apare,
Fericire-i când raza de soare
Intra-n cort și îți mângâie fața, 
Aeru-i sărat…

Fericire-i o sticlă de vin,
Fericire e cerul senin
Într-o zi-n care-ai hotărât
Să alergi pe câmp.

Fericire-i când puiul de om
Vrea în brate și moare de somn,
Fericire-i când frunzele cad 
La un picnic în parc.

Fericire-i când îți amintești
Cât de fericit ești când iubești,
Fericire-i când dormi tu la ea,
Chiar pe canapea…

Fericire e când tatăl tău
Te invită la el în birou
Și deschide o sticlă de bere, 
Prima bere din viața ta.

Fericiți…
Fericiți…”

Lovește-mi tâmpla c-o palmă de fericire, izbește-mă de-un zid de plăcere, rupe-mi tristețea de pe mine, smulge-mi pesimismul care mă roade la oase, zguduie-mi lumea posomorâtă, țipă la mine cu vorbe frumoase. Debarasează-mă de această nepăsare, de acest sentiment ipocrit.
Violează-mi intimitatea, acum îți permit, n-o să arunc cu pumni și vorbe grele spre tine, căci la moment intimitatea mea nu e decât un pustiu, în care persistă vânturi puternice și singurătate.
Fii cel care mă rupe de-acolo aducându-mă aici și înfigându-mă în adânca beatitudine.
Sparge frageda tăcere și șterge praful de pe sufletul meu. Aruncă tot ce-i putred și unge-l cu glazură de fericire.
Înțeapă-mi chipul cu ”firicele” de soare, apoi stropește-mă cu picături de ploaie.
Împrospăteză-mi pofta de-a visa, aruncă-mă-n dorința de-a simți din nou.
Bate-ți joc de tot ce-mi face rău, apoi când mă vezi cu chipul luminat, strânge-mă-n brațe cum n-ai mai făcut-o niciodată, pupă-mă de-a mărunțelul știind că sufletul și trupul proaspăt îți aparține.


3 comentarii:

  1. cîtă dreptete au aceste cuvinte!chiar dacă vorbeşti despre fericire, e atîta durere în cuvintele tale!mai rabdă puţin, odată şi odată vom fi şi noi fericite, doar speră, aşa cum o fac liniştit şi tragic eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. versurile desigur că-s încărcare cu-adevăr.
    cât despre mine și cuvintele mele, la mine e-o banală nepăsare cînd o să vină și de la cine fericirea aia, tot ce vreau e să nu mă roadă singurătatea atât de mult, în rest merge, mi s-a băgat în sânge sentimentul, deja îmi pare că e-o stare normală.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasele si eternele împliniri coboară asemeni galaxiilor înstelate prin acest timp plin de asteptari pe care noi, idealistii am dori parcă să-l desfiintăm. Undeva, între dorinta curată si iubirea ce nu trece, cerul nostru se formează după zborul ce am reusit al cunoaste. Să fiti iubite, incât bratele să vi se prefacă-n aripi ! :)

    RăspundețiȘtergere