joi, 9 februarie 2012

fost-am



ceea ce-ți place fii
nu încerca să te schimbi
fii mândru, așa cum vrei
nu cum vor toți cei 
nu voi mai fi ca ei
ai umerii grei?

vorbit-am aiurea crezi?
nu e așa cum vezi
renunț la tot ce vreau
pentru tot ce este
nu din nepuntință
din bunăvoință

te las să fii nesuferit
rămâi unde ești
asta îți dorești
accepți ce zis-am eu?
dar să te anunț aș vrea
atunci lasă-mă
în lumea mea

pentru schimbarea-mi
care eu o vreau
nevoie nu e de supraveghere
ci de tăcere
de multă tăcere 
și mângâiere
e greu și pentru mine
am nevoie de-a mă susține

nu poți?
nu mai cer
și doar te rog
dispari acum și lasă
îndrăznit-am să te sufoc?
am fost atât de nemiloasă?


o să-nțelegi
ar trebui odată



Un comentariu:

  1. După cîte am înţeles e ceva personal. Îmi place , îndeosebi titlul "fost-am" dă multe de înţeles fără multe cuvinte în plus.

    RăspundețiȘtergere