duminică, 5 februarie 2012

Blând angajament al inimii


”Prietenia este confortul inexprimabil de a te simţi în siguranţă cu o persoană, fără a trebui să-ţi cântăreşti gândurile, nici să-ţi măsori cuvintele.” 
Dinah Craik


Pretind că îmi place singurătatea, deși au fost momente când mă simțeam sufocată de ea. Cât de mult nu mi-ar plăcea, știu și recunosc că fără prieteni nu aș putea exista, am impresia uneori că sunt prea sociabilă, dacă nu vorbesc, am nevoia măcar să ascult pe cineva.

Nu-s mulți, chiar foarte puțini, e adevărat că cu cât creștem se răresc prietenii, până putem ajunge chiar la 1, la mine nu e unu, dar e pe-aproape.Ajung la concluzia că cum se scurge fiecare firișor de nisip din clepsidră, la fel de repede se pierd și prietenii în umbră.
Am pierdut prieteni pe care îi credeam foarte apropiați, mă dedicam cu tot sufletulul prieteniei, dar totul s-a spulberat, a fost sufltată de vânt. Nu știu de ce la pierderea unor prietenii nu am suferit și dacă mă întreb de ce, ar fi prostesc, dacă nu, ar fi neclar.
Nu vreau și nici nu încerc să mă justific în fața prieteniilor pierdute, doar mi-e dor, mi-e foarte dor de unele momente, de unele sentimente când eram cu anumite persoane, dar cel mai important e că nu regret,am simțit remușcări în anumite momente, dar le trec cu privirea, pentru că mă consum prea mult la fiecare nereușită.

Prieten nu ți-e acela care te laudă la fiecare prostie, sau acel care te întrerupe din destăinuirea ta sufletească pentru a-ți spune cât de fine a fost episoul din serialul de aseară.

Am învățat un lucru foarte important, există prietenie la distanță, se contopesc sufletele, chiar dacă nu se ating trupurile. Probabil să auzit de la altcineva, nu credeam, dar trec singură prin această încercare de 3 ani și pot să zic că cu fiecare an prietena prosperă.

Din suflet către suflet
Vreau să vă mulțumesc tuturor, celor care au plâns cu mine, care s-au bucurat pentru mine, sau celor care m-au trădat, fiecare a-ți avut un loc și o importanță pentru mine. Nu uit de nimeni atât timp cât am zâmbit alături de voi, pentru că fiecare amintire e tipărită în inimă.

”Prietenia este un fel de muzică: două coarde vibrează la unison, chiar dacă atingi una singură. ”
Jose Zorrilla 

2 comentarii:

  1. Prietenia...Larga tema de discutie , tu ai spus ce e mai important, te-ai bazat pe experienta ta dar eu nu stiu, cred ca nu sunt sigura ca exista prietenie la distanta, poate ca nu o am!Dar tu, tu nu dispera sa ramina macar si unu dar sa fie devotat, cu siguranta vei mai intilni persoane care iti vor deveni pe parcurs prieteni.Tine minte nu esti singura!

    RăspundețiȘtergere
  2. Așa e, nu contează cantitatea, ci calitatea.

    RăspundețiȘtergere