marți, 4 octombrie 2011

dezgheață-mă.


E frig măăă, e frig, brrr...

Diminețile îs reci, serile, în general, zilele. nu știu de ce îmi pare că la mine e mai frig ca la toți.
mi s-a reproșat că am piele de broască, cică e foarte rece.
îmi vine răceala parcă și din interior.

niciodată nu mi-a plăcut toamna, primăvara, anotimpurile astea de trecere.
acum parcă mă regăsesc în toamnă. stările-mi sunt la fel ca zilele de toamnă. suflet rece, dispoziție posomorîtă, mai apoi apare cîte-o rază, mă mai încălzește. prin raza asta se poate înțelege : un zîmbet de copil, un compliment, o privire, o atingere, gîndul la tine, vocea ta, modul tău de-a mă topi . . .

e toamnă. e școală. e frig. da-mi place.

îmi place pentru că după toamnă vine iarnă, primavară, apoi iar vară.
îmi place atmosfera asta de toamnă, nu știu de cînd și cum de, dar începe să-mi placă tot mai tare. ploile astea care parcă mai curăță sufletul, mult-prea numeroasele gînduri. poate fi și dimpotrivă, să-mi mănînce toată energia.

mă îmbrac, gîndesc, simt și văd parcă în stil de toamnă. dacă te gîndești cum, nu mă întreba, pentru că nu pot explica. tomnatic. și gata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu