marți, 14 iunie 2011

: x


  • SUNT genul de persoană care acordă ajutor oricui.
  • AŞ VREA să zîmbesc din adîncul sufletului mereu.
  • NU POT purta ură pe cineva.
  • NU ÎMI PLACE cînd îmi pierd optimismul,chiar dacă se întîmplă rar,oricum nu îmi place.
  • AM NEVOIE de iubire,iubire cît mai sinceră,este izvorul meu de viaţă.
  • PLÎNG destul de des,dar în aşa mod ca să nu ma vadă nimeni.
  • NU MĂ TEM de întuneric.
  • NU SUNT perfectă,nici nu prea vreau,dar mă perfecţionez pe zi ce trece.
  • ÎMI PARE RĂU pentru suferinţele care le-am provocat.
  • NICIODATĂ nu spun niciodată,viaţa-i imprevizibilă.
  • SUNT TRISTĂ cînd văd nedreptatea din jur.
  • ÎMI PLACE să dansez,să iubesc,să rîd,să visez,să învăţ,să lenevesc,să mă distrez,să privesc oamenii în ochi, să mă mîngîie vîntul,să simt ploaia,să o miros,să privesc cerul plin de mistere…
  • AR FI TREBUIT să lucrez asupra capitolului ‘’încredere’’,mai multă în forţele proprii şi mai puţină în cei din jur,demult trebuia.
  • REALIZEZ că viaţa e aşa cum ţi-o faci tu.
  • CRED în Dumnezeu.
  • ALEG mereu adevărul ,cît de dureros nu ar fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu