marți, 14 iunie 2011

De azi


Multe lucuri încep să le simt uitate
Şi de mult caut o zi ca să dau start la toate,
Le amînam tot de azi pe mîine
Uitînd că timpul e ca o bucată de pîine,
Mănîncă toţi cu foame din el
Şi care pe zi ce trece e tot mai puţintel.
Aşa că cu dorinţă şi mult optimism
De azi alung din viaţa mea orice pesimism,
De azi o să zîmbesc mai cu poftă şi mai des,
De azi alung din viaţa mea oameni doar cu inters,
De azi uit amintirile care îmi provoc durere,

De azi propria-mi bucurie o să-mi fie cea mai mare avere,
De azi le dau drumul persoanelor după care am plîns,
De azi n-o să mai am gînduri ca să fac rău dinadins,
De azi o să fiu ce vreau eu,nu ce vor cei din jur,
De azi pe prezent o să pun linia de contur,
De azi o să plîng doar de fericire
Şi tot de azi o să exclud gîndul de
autoamăgire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu