marți, 24 mai 2011

Fără perfecţiune !

De multe ori mă supăr pe mine însumi,mă supăr din cauza unor cuvinte spuse,din cauza unor fapte făcute,mă supăr că nu pot fi altfel,că uneori nu mă distrez cît ar trebui,că alteori mă prea distrez. Şi ori de cite ori mă supăr îmi vine în gînd lucrul că aş vrea să mă schimb ,aş vrea să nu mai greşesc,dar mai apoi realizez: E o prostie !
Nu pot fi perfectă,dar nici nu vreau să fiu . De ce ? Păi cui i-ar fi interesant ? Mie de exemplu deloc,mereu să fac cum toţi se aşteaptă,mereu să fii exemplu,să faci doar lucruri bune,cugetate de mii de ori. Desigur că nu trebuie să fii un golan,dar nici perfectul perfectului,trebuie să faci ceea ce îţi place,ceea ce vrei,uneori ceea ce îţi vine în cap la moment,trebuie să profiţi,ştiind că aceasta e doar viaţa ta şi poţi să faci ce vrei cu ea,uneori să greşeşti regretînd un timp,alteori să faci lucruri de care mai apoi sa fii mîndru,căci ăsta-i sensul vieţii,să tot înveţi.  De unde am mai avea acele amintiri de care mai apoi să ne amintim zîmbind plăcut,de unde am mai avea acea curiozitate ce o să se mai întîmple astăzi,dacă am fi toţi perfecţi?  Mulţi tind spre perfecţiune,dar exclam clar,eu nu vreau să fiu perfectă,vreau să fiu reală,să fiu simplă într-un mod complicat,vreau să fac multe nebunii şi să învăţ din toate cîte ceva,vreau să mă învăţ a trăi din propriile greşeli,vreau pur şi simplu să mă bucur de viaţă,uitînd de perfecţiune,trăind momentul !

Un comentariu: