joi, 26 mai 2011

The last days of school.

                             
 Îmi amintesc mai 2010,aşa de tristă mai eram,nu vroaim să se termine şcoala,nu vroiam vară,nu vroiam nimic,trebuia să încep o viaţă nouă chiar de cu vară,eram speriată,eram îngrijorată,de 1 septembrie nici nu mai zic,pentru mine parcă se apropia apocalipsa,şcoală nouă,oameni absolut noi,totul nou.Nici nu am dovedit să clipesc că deja e mai 2011,dacă m-ar întreba cineva cum mă simt acum,i-aş putea răspunde că mă simt împlinită,am o clasă minunată,m-am încadrat aşa de repede în colectiv,practic din prima zi,profesorii m-au îndrăgit şi diriginta,dirijinta e o femeie minunată ! A fost un an plin de distracţii,atîtea peripeţii împreună şi cel mai bine e că toţi au uitat că eu eram fata cea nouă,parcă suntem împreună de o viaţă. E drept că am avut şi greutăţi,erau momente cînd vroiam să mă reîntorc la scumpul meu liceu,am şi muncit mult,acum se văd rezultatele,am reuşit,Eminentă ! Diplomă pentru locul I la olimpeada raională şi locul II la municipală la istorie,diplomă pentru succese remarcabile la învaţatură,am finisat doar pe 9 şi 10,îmi fac familia fericită,ce poate fi mai minunat ? Noi colegi şi în acelaşi timp buni prieteni,mi-am atins scopul,am trecut toate obstacolele cu brio,am ajuns unde doream,sunt mîndră ! Mulţumesc mult la toţi,stimaţi profesori,scumpa mea clasă,ţin la voi foarte mult ! Vacanţă plăcută tuturor şi ne revedem la toamnă cu noi puteri,vine un an cu responsabilităţi mai mari,cu examene,dar şi cu pofte mai mari de nebunii ! :D 
                                 Nu-s toţi,în total suntem 27 de suflete ! )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu