luni, 7 martie 2011

Există sau nu ?


                      Iubire nu există
iubire nu exist
ă,
exista doar creduli,
iluzii şi speranţă
şi visuri de nebuni...


iubire nu există,
ci, numai dor de ea,
minciună şi orgolii,
putinţă de-a putea...


iubire nu există,
e-un fel de dumnezeu,
în care crezi o viaţă
şi-l tot aştepţi mereu...

 
iubire nu există,
de nu crezi în minuni,
ci, doar dureri sfinţite
în lacrimi de nebuni!


de Paparuz Adrian

                         Iubind în taină

Iubind în taină am păstrat tăcere,
Gândind că astfel o să-ţi placă ţie,
Căci în priviri citeam o vecinicie
De-ucigătoare visuri de plăcere.

Dar nu mai pot. A dorului tărie
Cuvinte dă duioaselor mistere;
Vreau să mă-nec de dulcea-nvăpăiere
A celui suflet ce pe al meu ştie.

Nu vezi că gura-mi arsă e de sete
Şi-n ochii mei se vede-n friguri chinu-mi.
Copila mea cu lungi şi blonde plete?

Cu o suflare răcoreşti suspinu-mi,
C-un zâmbet faci gândirea-mi să se-mbete.
Fă un sfârşit durerii... vin' la sânu-mi.



de Mihai Eminescu



Şi totuşi,există iubirea sau nu ? Eu de exemplu la această întrebare nu găsesc răspuns,pentru mine e un mister ! Da,au fost momente cînd eram sigură că am iubit,că iubesc,dar oare chiar e aşa ? Au fost momente cînd eram atît de fericită alături de acel cineva,cînd mă simţeam împlinită sufleteşte,cînd credeam că aşa va fi mereu,că nimeni nu ne va putea despărţi..şi ? Desigur că nu a fost aşa.A fost o persoană la care am ţinut mult şi credeam că fără el nu o să pot . Dar nu mai e în viaţa mea,dar după cum vedeţi îs vie,mi-a trecut ! Să fost iubire ? Nu cred ! Dar de ce ? Doar ţineam atît de mult ! Şi dacă a fost,de ce a trecut ?  Şi totuşi,există iubirea sau nu ? Da nu ştiu la naiba,nu ştiu..şi mă frămîntă întrebarea asta.Mai înainte eram sigură că da,sigur că există,dar acum,acum mă răzgîndesc ! Încep să privesc altfel. O singură dată mi-a fost oferită atenţie deplină,vedeam că EL chiar ţinea la mine,dar eu nu am prea putut aprecia asta. Şi atunci ştiam,credeam că dragostea există,dar de atunci am întîlnit alt ''prinţ'' care da,credeam ca tot îl iubesc,că el mă iubeşte,care iubit ? Mi s-a părut,poate am simţit ceva şi mai simt pentru el,dar el ? Puţiiine şanse ! În fine, există,sau nu..nu ştiu,dar totuşi ceva-ceva este,un sentiment puternic daca ne distruge moral,sentimental şi ne face să privim lumea alt fel,şi pînă la urmă într-un fel sau altul ne maturizează !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu