miercuri, 31 octombrie 2012

strange


Clădiri înalte, mașini cât mai luxoase, tehnică cât mai performantă, copii dezvoltați prea repede, oameni falși, sentimente uitate, invidie cu duiumul - nu, asta nu-i pentru mine.

Eu m-aș pierde undeva prin evul mediu, pe o perioadă de timp. Acolo unde ai posibilitatea să te plimbi într-o trăsură trasă de 4 cai negri, să ivesc capul acoperit de o pălărie sau cu un păr ridicat sus prin care se pierd niște pene de-o simplitate neobișnuită, să ivesc capul pe ferestruică, să mă bucur de-un aer curat, de-o verdeață infinită în care se ascunde o splendită frumusețe. M-aș ocupa de-o grădină cu flori, aș merge mai des la biserică, aș fi un vizitator permanent al teatrului, aș lectura într-o liniște amorțitoare pe-un câmp cu o iarbă deasă.


Sau eu nu-s normală, sau lumea a luat-o cu totul razna. Nu mă simt bine unde mă aflu, pe ce principii merge lumea.

Cum zicea și Megan Fox: "Trăim într-o societate unde să-ți pierzi telefonul e mai grav decât să-ți pierzi virginitatea. "
Văzut la stiri că un copil de 11 ani a căzut în comă alcoolică, că alta de 13 ani a născut, ce rezultă din asta? Ne ducem naibii toți, dezvoltarea societăţii duce la degradare.

Nu-mi place *naglastea din ziua de azi, îmi vine să le arunc cu sare în ochi celor care au tupeul să se implice în viața și lucrurile mele.

Nu mă atinge, nu-mi atinge ce-i al meu, cum poți să faci asta fără voie?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu