duminică, 19 februarie 2012

I'll be okay!


Sunt secată de inspiraţie, scriu şi şterg.

Nu ştiu cum să încep, de la ce să încep. De la faptul că n-am vrut să se termine aşa? O ştii. 

Promite-mi că o să ai grijă de tine, că o să fii fericit, chiar dacă nu cu mine . . .
Iar eu la rândul meu o să încerc să fiu maladeaţă cum am fost până acum, optimista care vede doar partea bună, o să pretind că aşa e mai bine pentru ambii.

Azi e 19, dar promit că de azi înainte o să petrec ziua asta ca orice zi obişnuită a lunii, n-o să mă mai chinui cu amintiri care mă scurg de lacrimi.

N-o să mai tresar de fiecare dată când aud telefonul sau skype-ul.

N-o să adorm imaginându-mi că eşti lângă mine şi n-o să mă trezesc tot cu tine în gând.

N-o să aştept acele vineri cu aşa o nerăbdare (când trebuia să ne revedem).

N-o să mai cred niciodată în acele 2 cuvinte care mă înnebuneau de fericire.

N-o să-mi distrugi ziua de 24, cum ai făcut-o şi anul trecut, n-o să-mi petrec ziua de naştere cu umenii încărcaţi de tristeţe şi zâmbete false.

N-o să mai refuz invitaţiile la distracţii,  pentru că mă incomoda distracţia fără tine, dar promit că n-o să beau, de fumat nici vorbă, o să fiu cum ai vrut tu mereu.

N-o să mai plâng până la dureri de inimă, cap şi ochi.

N-o să dau dovadă de pic de tristeţe când o să-ţi revăd chipul.

N-o să mai pup raţa şi n-am s-o bat la fund înainte de somn, pentru că după o ceartă între noi, mereu sărmana îşi primea bătaia dar şi mângâierile, pentru că sălbatica mea imaginaţie mă făcea să cred că ea eşti defapt tu.

N-o să mai am acele zile nemâncate şi nopţi nedormite.

N-o să te am pe tine în faţă când o să-l privesc pe altul,  n-o să-i resping de toţi, pentru că mereu ţi-am fost fidelă.

N-o să-ţi urmăresc profilurile, n-o să fiu geloasă şi n-o să aştept atenţie, promit.

N-o să recitesc mesajele drăgostoase şi n-o să reprivesc puţinele poze, dar nu promit că le şterg.

N-o să-mi mai reamintesc acele şoapte care mă făceau specială.

N-o să mai stau în casă ducându-ţi dorul pe umeri, o să râd şi o să-mi fac câţi mai mulţi prieteni.

N-o să-mi mai amintesc de nebuniile făcute împreună, n-o să-ţi mai simt buzele moi, pielea fină şi privirea cu care mâ mângâiai.

N-o să te mai aştept sperând, voi trece peste, pentru că toţi cred în mine.

N-o să-mi reamintesc de noi când o să urc pe patine.

N-o să mai fac proasta greşeală să te primesc înapoi şi să-mi răscoleşti din nou toate sentimentele.

N-o să mai regret deciziile luate şi cuvintele nespuse.

repet: să nu mă cauţi în altele, pentru că nu-s acolo, am fost aici, a ta...am fost.

"Ai grijă de tine să nu se intâmple ceva,

Totul va fi bine, sigur va fi bine,
Vei vedea..."




5 comentarii:

  1. Nici nu stiu ce sa spun.. va credeam mereu o pereche ideala desi nu stiam chiar toate detaliile. Sper ca o sa treci usor prin toate greutatile si vei continua sa faci posturi excelente pe blog. ( BoW from TMD )

    RăspundețiȘtergere
  2. uh, mulţumesc mult ambilor, va fi bine, revin în curând cu posturi noi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. puiule totul va fi bine,credema pe mine

    RăspundețiȘtergere