marți, 31 ianuarie 2012

1 anișor!

Micuțul meu a ajuns la un anișor, în această zi cu un an în urmă am zis să-mi fac și eu un blog (nu, mai apoi a devenit o modă) am zis să încerc, nu eram în toane bune și simțeam că am nevoia să mă destăinui.

Și uite că mi-a devenit atât de drag, când simt că mi-e greu, sau când mi-e prea bine ) mă strecor aici unde mi-am creat o lume a mea, una perfectă.

Nu vreau să zic multe, dar am ținut numaidecât să nu uit ziua asta, căci ea la rândul ei a adus o schimbare în viața mea, una plăcută!

Țin să le mulțumesc tuturor celor care mă urmăresc, chiar dacă nu acesta e scopul principal, cât mai mulți vizitatori, dar oricum e plăcut!

Deci, cum se zice, La mulți ani! Defapt mulți ani imaginației mele :))

La mai mult și la mai mare! 

2 comentarii:

  1. Multi ani inainte si popularitate mai mare acestui blog iar stapinei lui multa inspiratie in continuare.Un anisor e doar un inceput in continuare vor urma doar laude si bucurii.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce drăguță ești, mulțumesc, așa să fie :)

    RăspundețiȘtergere