duminică, 10 aprilie 2011

Ultima zi !


 Dacă ar fi o ultimă zi din viaţa mea,
Cred că totuşi nu aş dispera,
Aş face atîtea lucruri negîndite,
Atîtea năzbîtii de mult dorite,
Aş lua telefonul şi Ţie neapărat ţi-aş suna,
Sentimentele ţi le-aş declara,
I-aş îmbrăţişa pe toţi cei care îi iubesc
Reamintindu-le lucrul
Că niciodată n-o să-i părăsesc,
Nu le-aş spune că îi văd pentru ultima dată,
Că este ultima zi a mea pe pămînt,
Pur şi simplu le-aş demonstra cu adevărat
Pentru ei ce simt.
Dacă ar fi o ultimă zi din viaţa mea,
Bănuiesc,ar fi una foarte grea,
Dar m-aş putea resemna,
Aş simţi o anumită bucurie,
Căci ştiu că sufletul meu
Va fi viu pe vecie.
M-aş bucura de faptul că mi-a fost dat
Să simt că e o ultimă zi
Şi că toate gîndurile şi sentimentele
Mi le-aş putea împărtăşi.
Aş privi marea,
Aş simţi vîntul,
Aş înţelege cerul,
Mi-aş asculta gîndul,
Aş privi în urma fără pic de regrete.
Din păcate nu putem şti
Cînd va fi acea ultimă zi.
Atîtea greşeli comintem în fiece moment,
Mereu există ascuns un acel sentiment,
Într-atît de mult ne limităm
Căci practic să trăim uităm.
De ce sunteţi siguri că azi nu veţi muri ?
De ce viaţa nu încercaţi a o trăi ?
De ce în taină ţineţi anumite sentimente ?
De ce nu vă bucuraţi de aceste momente ?
Toţi plecăm de pe acest pămînt,
Neştiind ce-i viaţa-semnificaţia acestui cuvînt.
Dumnezeu ne pedepseşte,
Ne iartă,ne învaţă,
Dar noi nu ţinem cont,
Uitînd că avem doar O Singură Viaţă !
                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu