joi, 17 mai 2012

Turn off the Violence


Iaca este o chestie care eu chiar n-o înțeleg.
 n-o înțeleg pe chioamba care rabdă toate înjurăturile scuipate de ”bărbatso” și de-ar fi doar asta, culmea e că mai dă în ea. nu cum băi retardatule să dai în femeia care ți-a făcut copii și te hrănește, îți spală și te așteaptă acasă?!
nu dau vina pe el, da știi de ce? pentru că tu ești proastă că răbzi toate astea, n-ai respect față de tine, ți-a murit demnitatea. pentru că îl iubești? hai lasă-mă de rog io. să văd eu că dă în copiii mei sau ridică mâna la mine,  îi dau foc, da oricum scap de el.
știu că judec drastic, dar pentru mine nu se acceptă asta și nu găsesc nici-o scuză ca să lași să dea în tine.
și culmea e că sunt fetișoare tinere, nu mai vorbesc de măritat sau copii, fete care înghit toată umilința asta. ține minte, dacă a dat în tine, nu e singura dată!
 vine cu un buchet de laleli ori trandașiri, spune două cuvinte chioare și tu te înmoi ca prosta și îl ierți? iartă, data viitoare poate ajungi prin spital.
și nu draga mea, nu te bate pentru că te iubește, te bate pentru că ești ca un obiect pentru el, o proprietate, și nu-l doare nici în fes de ce simți,
și mi-e milă de voi, nu vi-e milă vouă de voi înșivă, da mie mi-e milă, mi-e milă pentru că nu sunteți informate, sau naiba știe ce vă împiedică să vorbiți! dacă te atinge cu altceva decât o floare, bagă-l în pușcărie.
sau la urma urmei, te rog eu, ia-ți lucrurile și fugi, fugi unde te duc ochii, nu îți bate joc de tine!

2 comentarii:

  1. sunt deacord cu tine, da nu stiu ce te-a facut sa ridici aceasta tema acum! in Moldova e foarte actuala.

    RăspundețiȘtergere
  2. acest lucru nu l-am inteles nici eu vreodata si nici nu o sa il pot intelege,..sa stai chinuita si umilita o viata,doar pentru ca ,cum spun multe femei ,,nu vreau sa imi fac casa de ras,sau ca stau doar pentru copii"etc. ,pe cand foarte simplu, ai putea sa ii dai un sut in fund si sa pleci...de gandit este faptul ca ai doar o viata,si daca si pe aia o traiesti chinuita ,degeaba te-i mai nascut...
    Oricum imi place foarte mult modul tau de-a scrie si de-a gandi Alinka .Felicitari si la cat mai multe postari! (iti raman un fan in taina)

    RăspundețiȘtergere