miercuri, 13 iulie 2011

Pe tine ce te face fericit ?


Ce te face fericit ? Casă cu 4 etaje, mașină de ultimă marcă, cît mai mulți bani și o viață de împărat? Fim serioși, asta nu-i fericire, astea-s niște necazuri în plus. Am obosit să văd zi de zi în jurul meu oameni lacomi, oameni flămînzi mereu de bani, care aleargă toată viața după bani și tot nu le ajung . Pentru mine fericirea e fericire, da, acea fericire adevărată.
Fericirea mea sună cam așa :

Simt răsuflarea pe gîtul meu, e EL, cel la care am visat mereu. Încearcă să mă scoale cu săruturi, dar eu mă alint ca deobicei, privindu-l cu ochii somnoroși și răspunzîndu-i cu zîmbete pline de plăcere, ceea ce mă pune pe picioare e telefonul care sună, e de la familia mea, aflînd ca la ei totu-i bine. Ne îmbrăcăm bătîndu-ne cu haine prin casă, cînd ne vedem ieșiți afară umblăm toată ziua prin oraș, mîncînd înghețață și rîzînd în hohote, zîmbindu-le străinlor și împărțindu-le copiilor dulciuri care îi lasă cu o gură pînă la urechi. Rătăcindu-ne în splendoarea orașului cît pe ce să întîrziem la petrecea pe plajă organizată de prietenii NOȘTRI. Iarăși zîmbete cu sacul ,îmi îmbrățișez prietenii din copilărie bucurîndu-ne că de atîta timp suntem încă împreună, alergăm prin nisip, înotăm în mare .
Și la sfîrșit iarăși adorm în brațele LUI, priviți de lună, adormiți de mare.

Ce poate fi mai frumos? Nici cea mai mare sumă de bani nu îți înlocuiește o astfel de bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu