duminică, 3 iulie 2011

Hai să vorbim despre ce VREAU eu.

Hai să vorbim despre asta pentru că nu de multe ori mi s-a reproșat că nu știu ce vreau.Hai să vorbim despre ceea ce îmi doresc în general,ce îmi doresc de la persoanele din jur,ce-mi doresc de la propria persoană.Hai să spunem lucurilor pe nume fără un limbaj mitocănesc.


Vreau lîngă mine persoane adevărate,reale,fără măști,persoane sincere,cu sufletul curat care să nu le aducă plăcere și sadisfacție durerea altora.Vreau oameni siguri pe sine care să aibă tăria de caracter de a recunoaște că nu-s perfecți și de a-și accepta defectele încercînd să le lustruiască. Vreau oameni care pot iubi  fără interes,oameni care să mă alimenteze cu energie,să mă facă să urlu de fericire,oameni care cunosc doar invidia albă. Vreau oameni care să poată să-mi spună orice în față - chiar și dacă mă urăsc. Vreau oameni care mă pot aprecia la justa mea valoare,oameni stabili emoțional,oameni care nu se tem de adevăr,oameni care pot răspunde pentru faptele și cuvintele lor. Vreau lîngă mine oameni care mă respectă,mă iubesc și mă vor în viața lor așa cum sunt. Acestea sunt standarte pe care le impun și o să continui să le impun cu mai multă strictețe familiei,prietenilor și băieților din viața mea ! 


Cît despre mine,de la mine vreau doar să găsesc aceste persoane și să le IZGONESC pe astea false din viața mea,n-au mai rămas multe,încă puțin. De la propria persoană vreau doar gînduri pozitive , încredere mai multă în sine,doar zile cu soare și nici-un fel de regrete,întocmai ca acum,hai că-mi reușește,frate,e de bine,devin persoana care mi-am dorit,sunt la ultima sută de metri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu