sâmbătă, 4 iunie 2011

Cîteva din lista mea.

Sunt o mulțime de lucuri și sentimente care-mi aduc plăcere,care le doresc,dar balanța mea este echilibrată de lucuri care mă irită,lucruri care le tratez cu dispreț .

-Detest fățărnicia,lăcomia,lingușenia,egoismul ;
-Detest să port discuții cu oameni lipsiți de inteligență,cu care nu poți schimba cîteva cuvinte,au un vocabular sec,de aceea într-o frază pot folosi de vre-o 3 ori cuvinte de genul ”pipets” (mai deschideți DEX-ul,dragilor,mai fregventați lecțiile de română,maturizați-vă odată și apoi mai vorbim ) ;
-Detest oamenii care știu mai puțin ca mine dar vor să pară mai superiori ;
-Detest pițipoancele ;
-Detest să-mi spună cineva ce să fac (să dea comenzi ) ;
-Detest oamenii care nu-i duc capul să facă,să compună ceva desinestătător și încep a mă copia ;
-Detest persoanele care-și dau prea multe aere ;
-Detest imbecilii care-și bat joc de bătrînei,copii și oameni bolnavi ;
-Detest smile-ul ” ;) ” ;
-Detest copiii needucați ;
-Detest să depind de cineva ;
-Detest minciunile ;
-Detest cînd cineva nu-mi răspunde la telefon sau mesaje ;
-Detest așteptările lungi ;
-Detest băieții care se adresează cu ”fa” și fetele cu ”băi” ;
-Detest manelele ;
-Detest oamenii care pe net se dau Tari dar cînd să vorbească în față nu pot lega 2 cuvinte ;
-Detest cînd un băiat îmi spune ”păpușă” sau ”detka” ;
-Detest schimbările de planuri în defavoarea mea ;
-Detest nopțile albe,nopțile în care nu am somn ;
-Detest Coca-Cola și ciupercile ;
-Detest pesoanele care nu pot răspunde pentru faptele lor ;
-Detest faptul că sunt atîtea lucruri care le detest.
etc...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu