duminică, 12 iunie 2011

Pîn''aici a fost.



Am decis să pun capăt unui capitol din viața mea,poate unul dintre cele mai frumoase capitole de pînă acum. De mult timp vreau să fac acest lucru,dar ori de cîte ori eram la ultima sută de metri,ceva mă oprea,inima nu-mi permitea. Poate o să regret,dar adică,de ce să regret ? Am făcut și eu o mulțime de greșeli,dar aveam curajul să recunosc,să-mi cer iertare cînd era cazul,am încercat cel puțin să lupt pentru relația asta,nu regret nici-un moment petrecut împreună,doar că mi-e milă de sufletul meu. Am fost prea naivă crezînd că o să pot să te schimb,sau cel puțin să cred că singur te vei schimba ! Nu te condamn,poate m-ai iubit,poate de numerose ori regretai,dar problema e că practic niciodată nu arătai,iar eu din păcate nu am darul de a citi gînduri ! M-ai jignit de atîtea ori,am iertat mereu,dar e timpul să înțeleg că trebuie pur și simplu să le dau drumul persoanelor la care țin,dar care îmi fac rău,să nu le țin cu forța lîngă mine pentru că singură mă distrug ! Am jurat de atîtea ori că pînă aici a fost,că ajunge,dar inima mea iubește prea tare pentru a renunța așa ușor și cred că acum o să proced așa cum îmi dictează rațiunea,e timpul. De fiecare dată speram la ceva serios,dar mereu ieșea ceea ce nu îmi doream și nu înțeleg motivul. Poate eu îs vinovată,poate tu,poate noi. Suntem ca doi magneți cu poli identici ,dar avem caractere diferite,obiective diferite,privim viața,dragostea diferit ,și e imposibil de apropiat. ”Imposibil” cuvîntul care practic deloc nu îl folosesc și care nu-mi place,nu cred în el,acum a apărut în aceste rînduri,am ajuns oare la asta ? Recunosc,nu mă simt bine,dar promit că o să-mi revin,e timpul să-mi revin și să devin odată fericită,pentru că tu n-ai reușit în acest an să mă faci cu adevărat fericită,au fost cîteva momente,dar cîte momente are anul,oare chiar numai pe alea le-am meritat?De multe ori după încă o ceartă,așteptam să mă oprești,să-mi spui că ai nevoie de mine,dar tot tu rămîneai acel supărat și eu aia care adormea plîngînd.Aveam planuri pentru noi,credeam în noi,chiar am crezut,dar m-am dezamăgit de numeroase ori. Îmi cer iertare și îți mulțumesc pentru tot.

Cu greu m-am decis să scriu acest post,în general,în ultimul timp mi-e  greu să scriu pentru că mă închid în sine,nu vreau să arăt tot ce simt cum făceam pînă acum,sper să fie ultima postare atît de deshisă.Puțin îmi pasă de cei care vor critica acest post,îl vor cometa,care vor rîde,pur și simplu mi-am deschis sufletul și pentru ultima oară am spus tot ce cred despre NOI ,care am devenit deja doar TU și EU.


2 comentarii:

  1. scumpa postarea e foarte frumoasa,iti intra in suflet cuvintele si trec fiorii prin tine,,numai tu fii tare puiutza si nu te distruge pentru cei ce nu merita,,,

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc mult,iubire !Mă stărui,n-am încotro,oricum totul o să fie bine ! :*

    RăspundețiȘtergere