duminică, 10 aprilie 2011

Dac-aş zbura !

My dream is to fly
Over the rainbow so high.
Rise Up
Don't falling down again!

Dacă aş putea zbura,
În cel mai frumos colţ al lumii m-aş îndrepta,
Mi-aş lăsa pletele
Să danseze-n pereche cu vîntul,
Aş urmări păsările de cu zori
Şi m-aş scălda în pufoşii nori.
Aş cutreiera o lume-ntreagă
Fără să-mi fie frică
Că o furtună ar putea să-nceapă,
Căci aş fi atît de aproape de Dumnezeu
Şi m-aş coborî pe pămînt
Lunecîndu-mă pe curcubeu.
Aş zbura neîncetat
Un timp îndelungat,
Nu m-aş putea sătura de acea libertate,
Aş reflecta asupra gîndurilor adunate.
Mai întîi de toate spre mare aş zbura,
Căci acolo mereu am un alt mod de a cugeta.
Ar fi minunat dacă Dumnezeu
Mi-ar da aripi măcar pe o zi,
Căci o mare dorinţă mi-ar îndeplini.
                                                  





    


2 comentarii:

  1. Dacă am putea zburaaa* !!!
    Am fi mai fericiți decît păsările (:D)..sînt sigur de asta..!
    Dar totuși..noi putem cugeta..spre binele nostru..și dorințele ni le putem îndeplini..și singuri..doar că e nevoie de multă voință, forță, cugetare..și visele devine realitate !*))

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh,să pot eu zbura aş fi cea mai împlinită sufleteşte,dar adică,la urma urmei,trebuie să fim fericiţi de ceea ce avem,este o vorbă:''Nemulţumitului i se ia darul''! )

    RăspundețiȘtergere