miercuri, 2 februarie 2011

So cold..

Atit de rece mi`e sufletul,atit de rece mi`s gindurile,atit de rece mi`e privirea,atit de rece mi`e speranta,atit de rece mi`e atingerea,atit de rece mi`e vocea,si tu...atit de rece...
Am nevoie de`o schimbare,o schimbare decisiva pentru aceasta perioada,de o raza care sa`mi emane caldura,lumina sufletesca.Mi`e frica sa nu ramin in acest zid de gheata,mereu mi`am dorit asta,poate si acum imi doresc,dar realizez ca o data ce patrund in acest zid,sa`l parasesc vre`o data va fi aproape imposibil.Pur si simplu am nevoie de un ajutor,nu`l cer des,am nevoie de`o raza,o raza de la cel de la care`o astept.
Poate dau aere de o fata disperata,neajutorata,nu e asa,devenind rece precum mi`am dorit mereu,e spre binele meu,caci alea care`s  *a naibii au mereu de cistigat in viata,mereu is inconjurate de caldura.Is pe ultima suta de metri,dar...*ginduri,amintiri,speranate* nu`mi permit,dar precum am luptat mereu si am reusit sa fac ceea ce mi`am dorit,va fi si acum asa,ca de fiecare data,ma voi schimba,nu ma voi schimba,e o enigma chiar si pentru mine..


You're so cold, but you feel alive
Lay your hand on me one last time.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu