duminică, 6 februarie 2011

She's mine,my best friend!



O parte din mine e ea,
Caci mereu ma poate incuraja,
Ma scoala de jos,
Ma trezeste la realitate,
Si stie un sfat cum sa imparta.
Impreuna am si ris,am si plins,
Ca exista prietenie adevarata,
Ambele ne`am convins.
Mereu am ajutat`o cind am putut
Si ''suturi in fund'' 
Ca sa mearga inainte i`am dat
Daca nevoie a avut.
Departarea ne desparte
De multa vreme incoace,
In sufletul meu mereu o voi pastra,
Chiar daca se va intimpla
Si viata prietenia ne va destrama.
Pentru mine totdeauna va fi
Nicoleta cea glumeata,
Care mereu e cu zimbetul pe fata.
De aproape 4 ani o cunosc..
Si da,viata fara ea nu mi`o pot inchipui,recunosc!
                                                        (creatie proprie)






Nicoleta mea scumpa,iti multumesc mult pentru tot.Am reusit sa ne imprietenim din primele momente,cind ai plecat am crezut ca totul se termina,dar de atunci dupa cum se vede totul abea a inceput.Ne cunoastem de aproape 4 ani,dar nu ne`am certat niciodata si asta dovedeste multe,am avut o data o simpla neintelegere,dar astea`s fleacuri.Cit de mult tin la tine,prin cuvinte nu ma pot exprima,ar mai vrea altii asa o prietena.Astept cu nerabdare momentul cind ne vom revedea din nou,caci ultima data cind am petrecut timpul impreuna a fost deosebit,a fost minunat,cit amintiri placute,cite nebunii facute impreuna,sa stii ca dorul ma inunda si rabdarea deacu' se pierde cu firea :D Ti amo,amore mio! <3 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu