sâmbătă, 12 februarie 2011

Love story..

O ultimă lacrimă-mi curge pe obraz,
O ultimă promisiune o pronunţ în glas,
O ultimă şansă mai sînt gata să ofer,
O ultimă dată sunt gata să mai sper.
Acum sper la ceea
În care odată..atît credeam,
Acum chiar şi pe tine
Te privesc cu o anumită uimire.
Să mă laşi să plec,nu-mi permiţi,
Dar şi să mă jigneşti nu eziti.
Speranţe dai,promisiuni la fel
Dar vre-un efect?Ba nu..defel !
La multe lucruri explicaţii nu găsesc,
Precum:De ce tot mai departe mă laşi să păşesc?
Mereu asupra cuvintelor analizezi,
Mereu sentimentul indiferenţei e acela pe care-l creezi,
Dar te-ai mai gîndit din cînd în cînd 
Ceea ce simţi să-mi demonstrezi?
Sentimentul de fericire să mi-l completezi?
Cîteodata devii mai melancolic,sufletist
Şi asta-mi dă puteri mai departe să rezist,
Nu c-aş sta pentru că-s obligată,
Doar că neîncrederea dintre noi persistă deocamdată.
Totuşi ceva strîns ne uneşte,
Speranţa că va fi din nou bine,nu ne părăseşte
Orice-ar fi în viitor,
Această poveste nu cred că o vom uita aşa uşor.
De multe vom regreta,asta e garantat
Căci acum facem multe lucruri pe necugetat.
Mîndria e aia care ne urmăreşte mereu
Şi nu ne lasă să ne destăinuim aşa cum vrem,
Cu asta mult avem de pierdut,
Căci plasăm mîndria in faţa sentimentului 
În care să credem ambii am început.
                                          


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu