duminică, 6 februarie 2011

Il iubesc !

Atit de mult il iubesc pe el,da pe el--> Tupeul. Il ador si observ ca si el ma adora pe mine,pentru ca in ultimul timp se apropie tot mai mult de mine :D si recunosc,am nevoie de el,ma simt bine in compania lui,pot spune tot ce gindesc ,le`o pot pune`n *botisor persoanelor care ma irita,ii pot lua peste picior pe cei care merita,le pot declara fiecarora ceea ce simt fata de ei.Devin mai increzuta`n mine si in puterile proprii si realizez ca cit timp voi fi asa si voi gindi in acest mod nimeni nu va fi in stare sa ma doboare,dar daca se va gasi cineva ,atunci am prietenii care ma vor ajuta,o am pe mama,cel mai important.
Poate m`am lasat jignita de unii,pentru ca eram timida si ma temeam ''sa deschid gura mai tare'' ca sa spun ceea ce gindesc,nici acum nu`s tare tupeista,dar acum am mai multa incredere  in mine si stiu cum sa ma comport cu fiecare`n parte.
Prin increderea in sine poti deveni neinvins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu