miercuri, 2 februarie 2011

De`ar fi sa plec..

De`ar fi sa plec,ce m`ar opri?
Caci tu...
Nici n`ai incercat de`a ma descoperi,
Sa vrei,sa poti,sa stii ce simt..
Ca va fi bine mereu ma mint,
Iar tu,un tipic egoist,
Nu te`atasezi,nu tii,nu crezi
Sa n`am incredere mereu ma avertizezi
Si prin toate astea te autoprotejezi.
Nu crezi in dragoste?
Un lucru evidet!
Caci tu de pagubele sale esti constient
De toate astea stiu si eu,
Dar risc,da,am asa tupeu..
De`ar fi sa plec....am incercat,
Dar n`as putea uita
Tot timpul tie acordat.
Si faci ceva...
Si eu,mereu gata sunt de`a te ierta.
Dar,nu uita,nu te autoaprecia
Caci intr`o zi...
Voi da dracului tot ce`a fost
Si voi recunoaste ca....
NU mai are rost.
Dear fi sa plec,ce m`ar opri?
                                   (creatie proprie)

2 comentarii:

  1. super'extra'mega'ultra frumos ...poetesa mea'poetesa :x!!! ...nice versuri!cit adevar ascund ele...my little hero ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumeesc,scumpa mea :x mulţumesc mult,ahh..da,adevăr e mult..şi ştiu tu că îmi înţelegi tare bine trăirile,sentimentele( :x

    RăspundețiȘtergere